Ruilen en retourneren

Controleer bij ontvangst altijd of de bestelling in orde is. Zo kunt u ons tijdig op de hoogte brengen als de bestelling niet volledig of met fouten is aangekomen. Het kan ook voorkomen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Indien de reden gegrond is zullen wij het product terugnemen en het betaalde bedrag crediteren. U heeft

Het product is niet wat ik had verwacht

Voldoet het product niet helemaal aan uw verwachtingen? U heeft een periode van 14 dagen om het product te retourneren.

Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Zodra het product retour is gemeld zullen we binnen 14 dagen het volledige bedrag crediteren. Na het aanmelden heeft u 14 dagen om het product terug te sturen.

Het product is kapot bij ontvangst

Heeft u het product beschadigd of kapot ontvangen? Geef dit tijdig aan ons door. Wij zullen u vragen foto’s te maken van de mankementen/ beschadigingen. Wij zullen u ook vragen het product aan ons te retourneren. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Indien het product tijdens het transport is beschadigd kan dit in sommige gevallen onder garantie worden opgelost. Geef ons dit zo spoedig mogelijk door zodat wij dit met onze leverancier op kunnen pakken.

Er ontbreekt een onderdeel

Als er een onderdeel ontbreekt zullen wij dit zo snel als mogelijk naleveren. Wij zijn hierbij afhankelijk van onze leveranciers en kunnen geen zekerheid bieden op het termijn waarop wij dit artikel/ onderdeel kunnen leveren. In de meeste gevallen valt onder garantie: fabrieksfouten en materiaalfouten. Slijtage, gebruikssporen of schade door geweld van buitenaf vallen niet onder de garantie.

Mijn product is kapot gegaan tijdens het gebruik. Garantie?

Het kan wel eens voorkomen dat een product kapot gaat tijdens het gebruik. In sommige gevallen kan dit onder de garantie vallen.

Wanneer je product kapot is gegaan, laat dit dan aan ons weten. Wij zullen contact op nemen met de leverancier om te kijken of dit nog onder garantie valt.
In de meeste gevallen valt onder garantie: fabrieksfouten, materiaalfouten en stiksels. Slijtage, gebruikssporen of schade door geweld van buitenaf vallen niet onder de garantie.

Voor de volledige voorwaarden willen we u verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden.

Het product retour zenden

De retourzending dient goed verpakt te zijn, indien met bescherming om verdere beschadiging te voorkomen. De retour kosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders overeen gekomen. Als u product retour stuurt ontvangt u een verzendbewijs met Track&Trace code. Bewaar deze zorgvuldig. Wij kunnen indien een product niet bij ons is aangekomen deze code aan u opvragen. Zonder verzendbewijs bieden wij geen garantie en kunnen wij geen enkele vorm van kosten vergoeden.

Algemene voorwaarden

De bovenstaande informatie en andere voorwaarden kunt u teruglezen in onze Algemene Voorwaarden.

Vragen

Heeft u vragen over het ruilen of retourneren van een product? Neem contact met ons op.