Veelgestelde vragen

Hebben jullie ook last van het coronavirus?
Helaas wel. Ook wij kunnen helaas niet meer direct aan elk product komen. Om deze reden doen we ons best de webshop zo goed als mogelijk bij te houden en jullie te voorzien van de meest actuele informatie.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel.
Zijn jullie in het weekend open?
In het weekend zijn wij helaas gesloten. Bestellingen die vrijdag na 16:00 of op zaterdag worden geplaatst zullen we wel alvast klaar maken om te versturen. Op zondag genieten wij lekker van het weekend.
Ik wil mijn bestelling graag eerder ontvangen. Kan dat?
Wilt u een bestelling sneller ontvangen? Neem even contact met ons op. Dan kijken we wat er mogelijk is.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?
U kunt uw bestelling altijd annuleren. Laat het ons weten en dan gaan we ons best voor u doen. U kunt ons het beste even bellen: 088 – 88 333 21.
Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat?
U kunt uw bestelling altijd wijzigen. Laat het ons weten en dan gaan we ons best voor u doen. U kunt ons het beste even bellen: 088 – 88 333 21.
Hoe zit het met de verzendkosten als ik een product retour stuur?
Als u een product retour stuurt kunnen wij de verzendkosten helaas niet vergoeden.
Ik wil een product ruilen. Kan dat?
U kunt bij ons al uw producten ruilen en routerneren. Klik hier voor de voorwaarden.
Nemen jullie een geretourneerd product altijd terug?
Nee. Als het product gebruikssporen heeft nemen wij het product niet terug.
Welke betaalopties zijn er?
U kunt op dit moment bij ons alleen met iDeal betalen. Heeft u behoefte aan een andere betaalmethode? Laat het ons weten. We denken graag met u mee. Neem contact op.
Waarom staat er 'Mollie' op mijn bankafschrift?
Al onze internetbetalingen lopen via Mollie. Mollie geeft ons de mogelijkheid diverse betalingsopties te benutten. Omdat alles via Mollie loopt ziet u ook hun naam op uw afschrift. U hoeft u dus geen zorgen te maken.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat kan. Laat het ons wel even van tevoren weten als u langs wilt komen.
Verzenden jullie internationaal?
Ja. Wij verzenden binnen Europa.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. En nu?
Vervelend om te horen dat u geen bevestigingsmail heeft ontvangen. Heeft u ook al in uw spam gekeken? Als het bericht niet in uw spamfolder staat laat dit ons even weten. Een andere optie is dat u per ongeluk een verkeerd e-mailadres hebt ingevuld. Dit kunnen we voor u controleren. We kunnen vervolgens het bericht opnieuw sturen. Neemt u contact met ons op?